duminică, 13 februarie 2011

Pregătiri

La început m-am hotărât să devin misionar avand în minte nume sonore și o înțelegere cu Dumnezeu.


Am plecat în Guyana, Ciad, Ruanda, Nepal ,Brazilia (Amazon) și Bolivia...

După ce ideal și realitate s-au ciocnit ades, m-am hotarât să merg mai departe să ajut, sa-mi văd bine de treabă și să devin un martor a ceea ce se întâmplă pentru ca tu, cel care citesti, să devi mai bun și să faci mai mult bine...

Unii au crezut ca ma duc sa le ”bag crucea pe gât” cu cleștele sau cu stetoscopul iar alții au crezut că m-am rătăcit de Dumnezeu la capătul lumii. O , și mai sunt cei care spun ca trebuie sa stau acasă doar așa să mă știe încadrat mioritic să-mi poată supraveghea oile...

Un lucru e sigur: chemarea de a pleca nu încetează cum la fel de sigur sunt că trofeul meu sunt listele cu pacienții pe care i-am lăsat vii și mai sănătoși în urma noastră.

Al vostru în febra pregătirii spre Nepal,

Roland

4 comentarii:

  1. Salut! eu sunt student in anul 5 la medicina generala..si vreau sa slujesc pe Domnul in misiune chiar inca de cand termin facultatea! Poti sa imi spui mai multe despre asta te rog! Daca se poate si cum? adresa mea de mail: mestereaga_george@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu l-am scris la un an și un pic, de când autorul a deschis cititorilor acest blog. Prima constatare este una simplă, evidentă, care te face să apreciezi câte aventuri au fost "savurate" de autorul scrierilor și implicit de cititori,într-un timp relativ scurt. Cine știe, sigur numai Dumnezeu, câte se vor aduna până la bătrânețe, atunci când, se spune că tolba cu povești de viață și pilde trebuie oferită nepoților. Sunt convins, precum noi cititorii și ei, nepoții vor spune că bunicul lor Roland,a trăit viața la maxim, în calitate de: stomatolog, misionar, aventurier, pilot,parapantist,deltaplanist, motociclist și poate mai sunt și alte chestii pe care încă nu le știm și urmează să le aflăm !

    Mult succes în tot ceea ce îți propui să faci, doctore !

    RăspundețiȘtergere